Što je ključno za dobivanje potpore?
Da bi podnositelj zahtjeva uspješno ostvario potporu, ključno je pripremiti detaljan poslovni plan s realnim procjenama prihoda i rashoda, priložiti potrebnu dokumentaciju te se pridržavati pravila o prihvatljivim troškovima.
Koliki iznos potpore mogu dobiti?
1) Paušalni obrt – do 7.000,00 EUR, neovisno o djelatnosti (djelatnost mora pripadati prihvatljivim kategorijama prema NKD-u)
2) Ostali organizacijski oblici – visina subvencije ovisi o registriranoj djelatnosti
– Prva skupina (do 15.000 EUR): (C) Prerađivačka industrija (odjeljci 25 – 33), (F) Građevinarstvo (osim skupine 43.6)
– Druga skupina (do 10.000 EUR): (C) Prerađivačka industrija (odjeljci 10 – 24), (K) Telekomunikacije, računalno programiranje, savjetovanje, računalna infrastruktura i ostale informacijske uslužne djelatnosti
– Treća skupina (do 7.000 EUR): (D) Opskrba električnom energijom, plinom, parom i klimatizacija (odjeljak 35)
(E) Opskrba vodom; uklanjanje otpadnih voda i gospodarenje otpadom te djelatnosti sanacije okoliša (odjeljci 36-39)
(J) Izdavačke djelatnosti, djelatnosti emitiranja te proizvodnje i distribucije sadržaja
(N) Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (sve skupine osim: 69.1)
(O)Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim: 77, 78 i 79)
(Q) Obrazovanje
(R) Djelatnosti zdravstvene zaštite i socijalne skrbi
(S) Umjetnost, zabava i rekreacija (sve osim razreda 93.19)
(T) Ostale uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim 94 i skupina 95.4 i 96.4)
Do kada se mogu prijaviti na samozapošljavanje?
Zahtjevi za dodjelu potpore zaprimaju se do 30. rujna ili do utroška osiguranih sredstava.
Za koje djelatnosti ne mogu dobiti potporu?
(A) Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo
(B) Rudarstvo i vađenje
(F) Građevinarstvo (skupina 43.6 Usluge posredovanja u pružanju specijaliziranih građevinskih usluga)
(G) Trgovina na veliko i na malo
(H) Prijevoz i skladištenje
(I) Smještaj te priprema i usluživanje hrane
(L) Financijske djelatnosti i djelatnosti osiguranja
(M) Poslovanje nekretninama
(N) Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (skupina 69.1 Pravne djelatnosti)
(O) Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti: odjeljak 77 Djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup, odjeljak 78 Djelatnosti zapošljavanja, odjeljak 79 Putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
(P) Javna uprava i obrana; obvezno socijalno osiguranje
(S) Umjetnost, sport i rekreacija (razred 93.19 Sportske djelatnosti d.n.)
(T) Ostale uslužne djelatnosti: odjeljak 94 Djelatnosti članskih organizacija, skupina 95.4 Uslužne djelatnosti posredovanja u popravku i održavanju računala, predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo te motornih vozila i motocikala, skupina 96.4 Uslužne djelatnosti posredovanja u ostalim osobnim uslugama)
(U) Djelatnosti kućanstava kao poslodavaca i djelatnosti kućanstava koja proizvode različitu robu i obavljaju različite usluge za vlastite potrebe
(V) Djelatnosti izvanteritorijalnih organizacija i tijelaDetaljna lista isključenih područja dostupna je u dokumentaciji Zavoda.
Koji su prihvatljivi troškovi?
Fiksni iznos potpore – ne treba pravdati trošenje sredstava.
Varijabilni iznos potpore – kupnja opreme (strojevi, alati, IT oprema…), licencirani IT programi, kupnja franšize itd.
Koje su obveze korisnika?
Korisnik potpore obvezan je održati poslovanje i zaposlenost 24 mjeseca, namjenski utrošiti varijabilni dio potpore u prvih 12 mjeseci, ostvariti prihod od najmanje 50% iznosa potpore unutar 24 mjeseca te označiti nabavljenu opremu informativnom naljepnicom.
Kada mogu očekivati isplatu potpore?
Isplata potpore je unutar 30 dana od potpisa ugovora.
Tko ne može ostvariti potporu?
Osobe s blokiranim računima ili jednostavnim stečajem.
Podnositelji s prethodnim poduzetničkim iskustvom unutar 24 mjeseca.
Korisnici prethodnih potpora za samozapošljavanje.
Zašto mi treba računovodstvo?
Zakonska obveza – Vođenje odgovarajućih poslovnih knjiga, evidentiranje poslovnih transakcija te pravovremeno izvješćivanje nadležnih tijela zakonska su obveza svakog poslovnog subjekta u RH.
Novčane kazne – Za neispravno vođenje odgovarajućih poslovnih evidencija propisane su visoke novčane kazne za sami poslovni subjekt i odgovornu osobu u njemu.
Učinkovito poslovanje – Omogućuje analizu i kontrolu prihoda, troškova i novčanog toka, što pomaže u optimizaciji poslovanja i povećanju profitabilnosti.
Kontakt
Ne čekaj priliku – stvori je! Pošalji upit i kreni prema samozapošljavanju uz siguran plan.
Javljamo se u najkraćem roku.